Jdi na obsah Jdi na menu
 

ETCC 2012 jde do finále!

21. 6. 2012

 

p021179.jpg

Poslední dva závody ETCC čekají Petra Fulína o nadcházejícím víkendu na okruhu v Imole. Český pilot do Itálie odjíždí s teoretickou šancí na titul, ale techický předpis není na jeho straně a tak se bude spíše soustředit na vybojování nejlepší pozice mezi vozy se zážehovými motory.

 

Parta mechaniků a celý tým se do Imoly přesouvá přímo z další zastávky Fulda Tour 2012 v pražském OC Letňany. Čeká na ně ovšem poslední rozdělování bodů v letošní sezóně ETCC 2012. Petrovi v průběžném pořadí patří se 37 body třetí místo. Na vedoucího Fernanda Monjeho ztrácí 13 bodů, na druhého Petera Rikliho pouhý jeden jediný bod, šance na celkové prvenství není při troše štěstí zdaleka nereálná. Pokud by se ale mělo rozhodovat v přímém souboji na trati, pak je Petr díky váhovému handicapu v kombinaci s neporovnatelnou charakteristikou zážehového a vznětového motoru v nevýhodě. Zbraně ovšem Petr rozhodně neskládá a hodlá se poprat o co nejlepší výsledek.

Petr FULÍN
„Na poslední podnik odjíždím se smíšenými pocity. Z podkladů k víkendu je totiž zřejmé, že promotér nijak nezasáhl do technického předpisu a SEAT Leon TDI tak nadále zůstává ve výhodě. Situace je v podstatě ještě horší. Za druhé místo v Rakousku dostane naše auto dalších 15 kg. Na své vůbec první svezení v Imole se ale těším. Já i celý tým uděláme maximum v bitvě o druhé místo v konečném pořadí.”

Časový harmonogram
pátek 10:30 – 11:30 Test 1
13:00 – 14:00 Test 2

sobota 08:03 – 09:00 Volný trénink
15:00 – 15:30 Kvalifikace

neděle 08:45 – 09:30 Warm Up
11:20 – 11:45 1. závod
12:35 – 13:00 2. závod

ETCC na TV obrazovkách:
Eurosport 24.06. – 11:15 FIA ETCC – Imola - live

Pravidelné zpravodajství během víkendu můžete sledovat na:
www.petrfulin.com a na
www.facebook.com/PetrFulin

Imola

Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari - tak zní celé jméno okruhu, který proslavil především černý víkend při Grand Prix San Marina v roce 1994. Okruh leží na kraji městečka, které je asi 40 kilometrů východně od Bologni a nějakých 80 km od Maranella. Imola je svým charakterem spíše rychlý okruh s mnoha krásnými pasážemi, které jsou tzv. na srdce a jeho specifikem je jízda proti směru hodinových ručiček. V roce 2007 Imola přišla o pořádání závodu F1 a prošla výraznou modernizací, provedené úpravy navrhl německý architekt Herman Tilke. V Současnosti má Imola zpět nejvyšší možnou homologaci dovolující pořádání závodu F1.

www.autodromoimola.it

Autodromo Internazionale Enzo e Dino Ferrari
Délka: 4 933 m
Traťový rekord - S2000: 1:55.388 (2008 - James THOMPSON - Honda Accord Euro R)